熱門文章

2013年11月25日 星期一

所以,唔使錢我都會嚟返工




呢兩個禮拜合皮到震,調咗去跟個土瓜灣客教佢哋用公司個新系統,夠頽可以九龍灣返完上半晝公數搭車返屋企,食完lunch瞓多陣晏覺,先出門口行兩個字過去開工。因為咁近,上星期六朝早無聊走咗過去玩,其實係自己私底下去冇同老細講架,冇錢收都去OT,點解?「因為個project幾趕吓,所以為咗個客為咗老細無私奉獻囉!」咪傻啦,劉Sir條XX又點會咁好死呀?

個客喺九龍城碼頭開舖做大陸團生意,不過佢套猶太人式生意頭腦冇得唔服,包埋左右兩間舖,右邊間舖賣歐洲朱古力,唔買貴嘢又想買禮物都有平價選擇;左邊間佢唔講我都唔知都係佢哋,因為係間小食檔賣魚蛋賣珍珠奶茶賣糖水,連樓上街坊出面等巴士等船班路人甲乙丙同唔買嘢等散團班大陸客生意都做埋,真正高中低檔男女老幼通殺。而嚟到教用電腦班都係姐姐嚟好玩又好傾,大家同聲同氣又爛玩最開心,嚟到一坐低,

「阿Sir阿Sir!飲杯珍珠奶茶先!」

都未飲完經理就走埋嚟擺低堆到成座山咁高嘅朱古力,

「我哋啱啱入咗批比利時朱古力,有五隻味,試完話俾我知覺得點!」

一面飲奶茶食朱古力,都做唔夠一個鐘嘢,

「阿Sir你辛苦喇!食魚蛋做下午茶啦!」

經理見到你食魚蛋,又行埋嚟

「咦做乜食魚蛋,頭先俾你啲比利時朱古力食晒嗱?唔緊要,仲有隻意大利朱古力想搵你試味!」

再上多陣堂,又另一個靚女走埋嚟

「阿Sir得唔得閒呀?幫我搬幾箱貨,搬完請你食串燒!你想食腸仔定雞翼?」

搬完嘢仲食緊串燒之際,行返埋位又多咗兜燒賣,

「阿Sir你教得我哋咁落力,食埋碗燒賣我哋繼續上堂啦!食完口乾仲有珍珠奶茶喎!」

跟住經理又會走埋嚟,重複同樣的錯誤。即係,唔係我真係好想六點立即收工跑兩個字返屋企呀,唔準時閃人的話,真係會食到返到屋企時連晚飯都食唔落呀。我仲要駐呢邊兩個禮拜添。應該有足夠時間俾我為聖誕節做part-time聖誕老人做準備。

「老細,話時話,呢間老點係咪你哋架?係咪可以早午晚三餐過埋嚟黐飯食呢?」
「點會係我呀?我咁醒會改間舖做呢個名?睇見個名就知點解間嘢一早執咗笠啦!」

沒有留言:

張貼留言