熱門文章

2014年2月26日 星期三

所以我會選擇支持《中國音超》的謝安琪,而不是《我是歌手》鄧紫棋




http://youtu.be/D2MvGtwXeck


大陸今期流行三個歌唱比賽,最想睇其實係《中國好歌曲》,但見個名你都知道呢個可能係大陸電視史最有意思嘅音樂比賽節目,香港傳媒一定唔會宣傳、普羅香港人一定唔會留意。其他兩個人人都係追《我是歌手》,我較鍾意《中國音超》,唔係單純因為謝安琪,G.E.M.我都like,不過佢參加個比賽已經演變成純技術比試大家只係鬥嗌,雖然我都受聽咗咁多年metal反而覺得唔鳩叫唔多似唱歌添啦,同其實我好鍾意G.E.M.版《喜歡你》架,但係見而家網上面似乎一面倒「識聽歌一定屌G.E.M.淨係識鳩嗌」,我就唔好意思出聲話俾大家聽我鍾意佢喺《我是歌手》唱嗰幾首歌,廢事俾人笑我膚淺啦。

另一個原因係,大家心態真係太唔同,G.E.M.你點睇都覺得只為要贏,但謝安琪完全相反。佢做咗兩樣嘢,令我對佢再加好感:一來梗係香港人返大陸參加比賽,第一場就唱廣東歌表明身份同態度,去人哋主場仲玩到咁大,同搵自己前途較飛搏第一round就比人飛出局一樣冇咩分別,當然寸得起先可以噉玩法。

然後唱咗首本名曲《The One & Only》,你會話有咩出奇,但其實睇返各大歌唱比賽就知真係好出奇,直到今時今日即使超級出名歌手參加歌唱比賽,都冇幾多個會揀唱自己歌,諗深一層其實好諷刺,就當你真係好有料,點解要靠其他人啲金曲用或者較易拎到高分嘅「另一面的我」表演,而唔會好有信心噉憑自己把聲唱返自己嘅歌去贏?G.E.M.本身大把旋律技術兼備好歌,希望佢之後會有一場唱《睡公主》呢首代表作,雖然冇咩期望因為佢參賽有點過份計算唔似會肯行呢步,同老實,咁多年嚟我未聽過佢有一次live唱《睡公主》係唱得好...

謝安琪參賽再加好睇,係睇得人好舒服。睇佢談吐舉止,悠然自得唔志在點樣同你鬥,但其中又抱住一份堅持,雖然論唱而家把聲開始沉,好在技巧同感情比以前成熟(不過咬字有點太用力英文口音亦好硬),只係狀態始終唔算上盛依舊好聽但每場總有失誤,只係睇到佢唱完《The One & Only》份神情,所表達係有時一個歌手上台唔係為贏 - 不論係贏其他人還是贏自己 - 而只為可以唱到想唱嘅歌。呢一點,G.E.M.應該仲要磨練好漫長歲月之後,先有機會領悟得到。

沒有留言:

張貼留言