熱門文章

2014年3月11日 星期二

因為天意,有地利,我都miss咗好多show

都俾人問過唔少次,而家九展隔籬返工,點解唔見我成日過九展過觀塘睇show?有啲嘢就整定嘅,由我做呢份工開始,99%機會九展或者HA有show嘅日子,我都會調咗去第二度返工or晏晝唔喺九龍灣放工。好似今晚HA兩隊band都係細楷t字頭又兩隊個名都唔識讀場show好有興趣,因為之前兩晚Suicide Silence & Caspian全部錯過晒,
難得呢半個月成日要坐尖沙咀就係今日有得走返九龍灣返工,諗住做嘢做到七點走人食完飯就有show睇,錯過咗兩場俾我執返個尾彩都好吖。點知五點幾先收到call,仲要係我屋企行兩個字到個場要人,老細話「益你啦!有得早收工,仲要阿公車錢送你返屋企!」點解偏偏就係今晚我想安安份份OT,你先至貼埋錢送到我返屋企呢?真係天意。而天意次次都係返工又撞著有show嘅日子先會出現。

又問,返咗屋企嗰邊,做完嘢都係六點幾嗟,點解唔搭回頭車出返去?即係呢,返到屋企呢,就唔一定代表已經放咗工嘅。TeamViewer實在是世上最邪惡發明之一...

沒有留言:

張貼留言