熱門文章

2014年4月12日 星期六

每週一相片大行動 2014 Week 15:當我樓下一罐Pokka咖啡賣$5間士多執笠時


向來唔識飲咖啡,唯一會飲係Pokka罐裝,因為奶味重過咖啡味完全唔係咖啡,由細到大都好鍾意飲,Pokka就係咖啡界的汽水。大個咗更加珍惜,因為四洲開始沒落,細個時都仲話電視睇到Pokka咖啡廣告,大個想飲罐裝好多地方只搵得到雀巢之類大牌子,但當OK一罐雀巢250ml可以賣到九個半,另一個選擇係俾多一兩蚊買日本同台灣牌子枝裝,就體會到便利店霸權壓迫有幾深。有一段時間七仔枝裝奶茶咖啡大劈價$7.5一枝,點知減得一個星期就完,好在俾我搵到屋企附近有間士多,買嘢食價錢普通但嘢飲非常平,Pokka咖啡350ml只賣$5罐,行過幾間舖七仔已經係雙倍價錢,老闆娘話所以附近做七仔做OK班人都私底下過嚟入貨,梗係啦佢哋自己問公司拎貨個價可能已經七八蚊。


可惜我知道呢間士多時已經係最後N天,之後會搬過紅磡,立即最後幾日落去掃兩箱返屋企慢慢飲 - 其實都唔慢,買到返屋企老豆老母立即醒水,我唔飲佢哋都每人每日最少飲一罐,四十八罐其實捱唔到幾耐。所以好快又要補貨,但係當連土瓜灣都係執一間士多就多一間金舖找換店時,唔好叫我走到出紅磡抬幾十罐咖啡返屋企呀。想平平哋飲罐咖啡嗟,點解都咁難?

沒有留言:

張貼留言