熱門文章

2014年4月2日 星期三

《我和殭屍有個約會》和歲月留聲台的意義,就是令你更深切明白無線有多垃圾、王維基立即開台有多重要

唔知編劇同導演係咪睇美漫睇上腦,呢兩集《我和殭屍有個約會》玩時光倒流六十年,講六十年前後兩個時空點樣互相影響、今日牽一髮點樣動昨日全身,拍到出嚟真係好美漫feel,不過劇力非常之強緊張刺激有自己一套,打戲好Matrix但係套劇要早Matrix一年出街,仲肯落本買首張學友做插曲,呢幾年睇港產劇《天與地》大結局之外,就只得今晚《我和殭屍有個約會》第23集會覺得好震撼睇電視好似睇緊戲,真係值得十二點半重播睇多一次。播到三分二已經咁有迫力,更加期待嚟緊兩個禮拜結局篇可以有幾精彩。

如果而家無線都肯咁認真去寫劇本去製作去投資,我都肯轉返去翡翠台捧場,可惜頭先放工買飯食時坐低睇咗而家無記八點半嗰套,兩個字入面就係睇一條仔同一條女點樣互send Whatsapp,柒到連食緊飯班師奶都屌佢哋老母做乜鳩,就知道一日王維基開唔到台,想開電視睇港劇又唔使半個字就熄得機,只得返歲月留聲台一個選擇。

沒有留言:

張貼留言