熱門文章

2014年4月19日 星期六

《我和殭屍有個約會》第一輯大結局好笑但又好感動

唔覺唔覺就完咗第一輯《我和殭屍有個約會》。當年見個名已經覺得好大陣亞視味似未睇已經收得皮,仲要當時邊度有殭屍係著時裝架咪玩啦,點知而家睇返仍然係神劇級,可以由武打片開始,跟住變鬼片驚慄片然後愛情片,跟住世界危機大陰謀,最後幾集直頭變埋龍珠 X 五星戰隊(真係有五粒星架頂你),難得劇本度得好好,拉埋幾套舊劇做序,頭幾集留低伏線最後幾集有呼應,人物故事全部完整,一個好容易走火入魔嘅劇本最終好頭好尾結局都有心思過人,而家無記根本搵唔到人有呢份功力。

係雖然啲CG仲衰過教育電視,最後出真身變怪獸樣衰到爆仲要變卡通聲真係仲戇鳩過Mortal Kombat,打鬥場面一味蒙太奇jump cut仲要替身個樣都廢事遮,對招永遠係兩個人論住轉圈我掃堂腿時你跳起避開再飛腳,你落地又掃堂到我跳返起飛腳,換言之兩個人一直轉圈轉到世界末日都掂唔到對方,再加所謂真正特技只係無限反應彈,班人擺晒戰隊pose再運氣出元氣彈就成個地球係噉爆炸拍得住Michael Bay啲戲咁爆,雖然劉錫賢條如來就正一仆街,明明自己好撚勁又唔係唔出得手就係點都唔肯幫你拖你吹呀,見你打唔贏「唉人間都係冇得救架喇」就想整世界末日一鑊熟,好喇你唔使靠佢都贏到喇拿拿臨下凡執返個尾彩抽抽你水,做神做到咁仆街難怪人間咁多苦難。但撇除技術層面,你會搵得返一份而家無記俾唔到你嘅「我睇緊電視我煲緊劇好開心」嘅感覺,已夠彌補一切缺憾。所以要期待下星期一,輪到電影級水準嘅第二輯播喇。

沒有留言:

張貼留言