熱門文章

2014年5月12日 星期一

仆你個街,歲月留聲台冇守諾言提早一個鐘八點半播《我和殭屍有個約會2》嘅喂!

頂你,本身上個星期歲月留聲台話《我和殭屍有個約會2》今個禮拜開始提早一個鐘播,搞到我不知幾咁高興,因為八點半播可以食住飯睇,九點半完到瞓覺仲有連續幾個鐘可以一氣呵成地做嘢,如果九點半播十點半完時間其實唔好使,八點返到屋企食完飯個時間最尷尬,聽隻碟可能聽唔晒喺度等九點半又唔知點,然後十點半熄機個時候話遲唔遲話早唔做都唔知搞乜好,不過最重要都係八點半播我就可以霸住客廳部電視,等我老母唔使做完愛回家之後直落睇埋《西遊記》啦。

等我滿心歡喜,到今日八點半開電視,仆你個街《今日睇真啲》嚟嘅喂?本來就係八點半播,點知跟住亞視見《西遊記》俾人屌到咁慘,就決定主台八點半再播多次第一集同無記打對台,噉有乜理由自己打自己呢,結果一個禮拜唔夠歲月留聲台就潛晒水當冇事發生繼續九點半播第二集。一早話你執剩個歲月留聲台好過啦,而家連主台都要走重播水嚟鬥無線,亞視你真係執柒咗佢算啦。

不過維持九點半播又衰唔晒,就係十點半可以唔使轉台直落覆灼埋《龍門陣》,呢個都算亞視最成功節目之一,嗰陣講政治節目只限於七點鐘港台時段或十點半後大家熄晒機嘅時間播,政治呢家嘢同論政節目一樣根本冇乜人會關心,點解?因為當時係九十年代頭香港的和平盛勢囉!亞視勁在搵黃毓民鄭經翰兩個插人插到神級嘅主持上去,令好多討厭政治嘅人都會開始睇甚至追論政節目,當年亞視有兩個節目唔睇港產劇加唔睇中文台嘅老豆都會晚晚追,一個係《八婆會館》(睇個名好似好柒,但連我老豆都會追就知真係好好笑,其實小品劇計當年亞視做得好過無線多多聲)(between,嗰期仲有個搵同一班底做主持嘅《今日睇真啲》式捉姦節目,唔記得叫咩名,又係好笑到仆街),另一個就係《龍門陣》,就算你唔識唔理政治,單睇黃毓民鄭經翰兩個寸人窒人屌柒人已經係一大享受。當然更大興趣係當年呢個節目講政治都可以屢創高收視因為怒屌共匪屌到好撚激,想知有冇可能而家完全唔剪足本重播先?

沒有留言:

張貼留言